Lot nad kukułczym gniazdem

Blog  |  Daniela Sliepicka  |  School year 2014  |  25.09.2014 18:19

Od nauczyciela strajki miały miejsce na szczęście znaczną zmianę w postrzeganiu pilności rozwiązania problemów w edukacji opinii publicznej. Od tego czasu, istotnych zmian do awarii doszło. Niektóre z nich są znane opinii publicznej od innych, ale są jeszcze tak wiele, że mają destrukcyjny wpływ na atmosferę nie tylko wśród uczniów, rodziców, ale także wśród nauczycieli. 

Jednym z nich jest system punktowy, żmudne, niekończące się i kołysanie proces, błędne koło. Raz w chwilę po otrzymaniu wynagrodzenia określonej liczby punktów za wzrostem szkoleniowych, z kolei, po siedmiu latach cyklicznie po przyznawanie kredytów spadnie. Nawet kilka lat przed przejściem na emeryturę. 

Spontaniczna organizacja szkoleń również wyniki, które są rejestrowane w tym roku szkolenie nauczycieli nie otworzy się z wyjaśnieniem, że nie są one zaliczane na tyle kandydatów. Inni kandydaci nie mogą przejść obojętnie powodów operacyjnych do rozpoczęcia szkolenia, powodując zazdrość wobec tych, którzy są w harmonogramie szkoleń z powodu szczęśliwych okolicznościach lub sprzyjają otrzymał przełożonych. Popyt na szkolenia jako jedynego wzrostu wynagrodzeń jest logicznie część nauczycieli jest wysoki, oferują ograniczone środki administracyjne i organizacyjne. Jeśli powiedziano nam, że jest to w interesie publicznym, a nauczyciele zwiększyć swoją wiedzę, dlaczego systemu kredytowego w określonych stale limitów? Prawdopodobnie dlatego, że pieniędzy w edukacji nie jest wystarczająco, a także dlatego, gdy ten atak, który tak naprawdę nie nauczyć. Taki systemowy brak jakiegokolwiek optymistycznego klimatu w szkołach przyczynić.Możliwość zwiększenia tego typu edukacji, i od niego rozkładanie atestacji własne wysiłki, ponieważ nauczyciele mają w swoich rękach, i choć bardzo często chcą, wiedzą, że jej przebieg niewielki wpływ. Niszczy to resztki entuzjazmu i działa tak trudne, że wielu nauczycieli edukacji formalnej całkowicie zrezygnował, choć często doskonałe nauczyciele. System kredytowy przyczynia się do pogorszenia relacji międzyludzkich wśród tych, którzy mogli edukacji i tych, którzy nie byli, ale wśród młodego pokolenia, które w kontekście życia rodzinnego brakuje przestrzeni i starszych nauczycieli, mniejsze obciążenie obowiązkami rodzinnymi. Nie wspominając, że nauczyciele bezwstydnie pasożytnicze finansowo różne instytucje. Dodatkowo, wprowadzenie systemu kredytowego edukacji było rażące dyskryminacji ze względu na wiek. Poprzednie szkolenia starsze nauczyciele nie są rozpoznawane i wszystkich, w tym w latach pięćdziesiątych, zaczęła się od nowa. To byłoby nie do pomyślenia w krajach rozwiniętych. Co więcej, fakt, że ktoś osiągnął pewną liczbę punktów, lub jeśli nie egzamin Zaświadczenie nie znaczy, że jest to również dobry nauczyciel. Wiele, jednak są dla nich zagrożeniem, paradoksalnie, że zmniejszenie liczby pracowników w zmniejszenie liczby uczniów może być jednym z pierwszych uwolnienia od obciążeń finansowych szkoły najbardziej. Zwiększona zachowania kwalifikacji nie gwarantuje zatrudnienia. 

Na przykład porównania. we Francji wynagrodzenia rodzi dla wszystkich nauczycieli według starszeństwa. A następnie na podstawie przebiegu lekcji i jak uczniowie reagują jak aktywnie uczestniczyć i jaki jest związek między nauczycielem a uczniami w ocenie inspektora na ten temat. Występował kolejny wywiad z nauczycielem, a następnie z reżyserem, który oceni zaangażowanie nauczycieli w zajęciach szkolnych. Jeśli nauczyciel czuje pewien właściwy i miał długą kontrolę, może nawet poprosić o to sam.Drugim sposobem na zwiększenie pensji jest tzw. agregacja, która jest czymś innym niż bardzo trudnych badań atestacyjnych osobnika, noszą tylko najlepszym. Składa się z testu pisemnego, a na jej zakończenie nauczyciel przyznał się do egzaminu ustnego, które muszą wykazać się dogłębną znajomością języka obcego. Który osiąga, obniżoną czas 18 do 15 godzin tygodniowo. Agregacja osiąga kilka osób, w większości przypadków, jest uważany za wynik kształcenia nauczycieli i działań edukacyjnych w klasie i szkole. Chociaż istnieją ciągłe szkolenia, ale możliwe tylko w kontekście nauczania i zastąpić kolegów nauczycieli. To nie jest obowiązkowe i bardzo nie wpływa na wynagrodzenie. Od zakłócać godzin dydaktycznych, trwający około trzech dni w roku. Szkolenia odbywają się na agregacji poza nauczaniem czasu. 

Znaczny negatywny wpływ również wpływ na wybór dyrektorów szkół za pośrednictwem swoich struktur partyjnych nominatów w różne funkcje, które mają wpływ na szkoły.Kryterium wyboru kandydatów jest często ich stosunek do jednego lub drugiego partii politycznych, a nie ich umiejętności zawodowych i kierowniczych, które jest nadal stary komunista-era znana piosenka w wielu miejscowości. Fakt ten znacząco wpływa czasami na poziomie szkół, w tym osobistych relacji międzyludzkich, a tym samym ich jakość. Kraje rozwinięte powinny odpolitycznienie edukacji i samodzielnego zarządzania szkołami, a także niezależność wyboru dyrektorów, ich wytwarzanie i zastosowanie zegara do różnych typów szkół, może stać się dla nas rozkład światła. 

Specjalne demoralizacja wszystkich pracowników dydaktycznych w rozwiniętym świecie jest bezprecedensowy, wyjątkowy, a wszelkie kontrole, które wymykają się spod biurokratyzacji nauki. Kładzie nacisk na rytualizm biurokratyczną, a nie na procesie uczenia się uczniów i kreatywności nauczycieli. 

Nauczyciele dodatkowo podważa autorytet innych problemów, takich jak prawodawstwo nieskutecznego dotyczących obecności i zachowania uczniów, nauczyciele również cierpią z powodu przeciążenia nadmierną liczbę lekcji, (średnia liczba godzin nauczania w rozwiniętych krajach Unii Europejskiej jest około 18 godzin w tygodniu, z nami 22) brak obiektywnych kryteriów oceny rzeczywistych wyników pracy nauczycieli, w zależności od trudności i złożoności przedmiotów uczy się do nich przygotować. w krajach rozwiniętych są pensje różnych nauczycieli lub ilość ich obciążenia, w zależności od tego, co objęte jest nauczana. Nauczyciele również cierpią szczep od rodzaju działań, które w innych krajach są prowadzone przez nauczycieli-specjalistów lub personel pomocniczy, w tym psychologów i stażystów / nadzoru, monitorowania i adresowania wagary i i. /. 

Kto poszedł do nauczyciela, miały głównie stali wewnętrznego wynagrodzenie motywacyjne, najważniejszą część osobowości nauczyciela. To nie był ktoś "dowiedział się" tylko dlatego, że nie dostać gdzie indziej. Nauczyciele mają wykształcenia i osobowości, by stać się grupą społeczną, z której można z pewnością liczyć na pilne wykonanie podstawowych zmian w społeczeństwie. Ale ich warunki życia są konsekwencją długotrwałego jasne dyletantyzm i są nawet utvárané tak, że szersze zaangażowanie społeczne nie są zwykle wystarczająco dużo czasu i przestrzeni sił. Są sparaliżowane tak niskie wynagrodzenie, są zmuszeni do utrzymania prestiżu społecznego ostatnią pozostałość do czynienia z privyrábaním. Gniavení są bezsensowne biurokracji pochłaniający cały swój czas, które mogłyby być wykorzystywane w inny sposób, na rzecz twórczo samej edukacji, ale także z korzyścią dla społeczeństwa, jak to było w przeszłości, kiedy były one związane nosicielami postępu. 

Demoralizacja wśród nauczycieli, jak i uczniów w tej branży jest tak duża, że prawdopodobnie nie może już tracić czasu zastanawia się, co nazywa rehabilitacja ćwiczenia edukacja pacjenta, w międzyczasie, gdy umieramy przed naszymi oczami. 

Pisarz i myśliciel, Robert Musil żył sto lat temu. Ale gdyby zobaczył sytuację w naszych szkołach dzisiaj, to prawdopodobnie będzie oznaczony jako "znany niespójności idei i ich rozwoju, bez centralnej idei, która charakteryzuje obecny czas." Centralny pomysłem może być również w sektorze edukacji, jak Sprawiedliwości. 

Z albumu: Faith Rapcová z zborovňa.sk 
Dziękujemy! :-)



Ocena:    | Wyświetleń: 628


* wystawić ocenę

Dyskusja

dodaj komentarz

Brak komentarzy


*Dodaj komentarz