Praca ze znalezionym dokumentem

Z poprzedniej instrukcji wiesz już jak znaleźć konkretny dokument. Klikając myszką na wyszukany dokument wyświetlą Ci się szczegółowe informacje o dokumencie.

1. jego nazwa

2. informacje statystyczne

3. szczegóły (nauczyciel, szkoła, format, rozmiar, autor, opis, słowa kluczowe, język, rodzaj, temat, klasa itd.)

4. historia dokumentu (data dodania dokumentu i jego wersje)

5. inne dokumenty od autora tego dokumentu

6. podobne dokumenty (czyli takie, które są związane z tym dokumentem)

7. dyskusja na temat dokumentu.

Jeśli chcesz obejrzeć zawartość dokumentu, musimy go otworzyć. Kliknij na "zapisz na dysku"

i zdecydować, czy chcemy otworzyć dokument lub zapisać go w komputerze.

Wybierzemy otworzyć,

Dokument jest otwarty i można przeglądać jego zawartość. Zamknij go lub zapisz na komputerze.

Jeśli dokument Ci się spodobał i chcesz go wykorzystać, umieść go w swojej bibliotece. Kliknij na "dodaj do mojej biblioteki"

a w zależności od tego, na który folder klikniesz, do tego folderu zostanie zapisany ten dokument.

Dokument został zapisany w Twojej bibliotece w wybranym folderze i możesz wykorzystać go w swojej pracy.

Umieszczenie dokumentu w swoich folderach możesz zmienić - dokument możesz przesuwać. Przejdź myszką na dokument i kliknij na ikonkę "Przesuń plik".

Na który folder klikniesz, do tego folderu zostanie zapisany dokument.

Dokument został zapisany w innym folderze.

Dokument, którego autorem jest ktoś inny, a który wyszukałeś i zapisałeś do swojej biblioteki, możesz usunąć ze swojej biblioteki. Przejdź myszką na dokument i kliknij na ikonkę "Usuń plik"

a w oknie dialogowym potwierdzimy usunięcie dokumentu.

Dokument został usunięty. Dokument usunąłeś wyłącznie ze swojej biblioteki, w bibliotece innych nauczycieli dokument pozostał bez zmian.

{PREDCHADZAJUCA_KAP} Zawartość {NASLEDUJUCA_KAP}